Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Sofia - 22 februari 2009 22:28

Ja, då var söndagen snart till ända. Dagen har för min del bestått av att dels försöka sätta ihop ett tal om varför Västtrafik ska sänka sina priser, dels av ett Hudvårds"party". Fick testa massa rengöringsprodukter, bl.a en ansiktsmask (vilket jag nog aldrig haft någon gång förut). Det var kul att pyssla om sin hud, brukar inte vara så bra på det..Mina föräldrar är medlemmar på Amway, och det var en del av deras produkter som vi då fick prova på. Jag fick hjälp med att välja en foundation, och jag hittade faktiskt en som jag tyckte såg ritkigt bra ut på mig. Just nu har jag foundation från Mary Kay, men alltid kul att testa på något nytt.

På onsdag blir det klippning och färgning, ska bli riktigt härligt! Utväxten börjar synas lite väl tydligt nu. Och på torsdag bär det av till Växjö, till min kära vän. Ska bli superkul! Var ett tag sen vi sågs.

Nä, nu ska jag ta och krypa under täcket! Gutten nacht!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards