Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 7 april 2008 20:25

Det är en hektisk tid just nu. Det märks, både fysiskt och psykiskt. Min kropp säger åt mig att sakta ner, igår hade jag både ont i magen och huvudet på kvällen. Jag känner mig som i något slags zombie-tillstånd, inte riktigt sovande, inte riktigt vaken. Att jag gjorde Högskoleprovet i lördags kanske kan ha påverkat mig i negativ riktning.

Idag har jag jobbat lite på en ppp om EU:s utvidning och måste säga att det är ganska kul att sitta och klippa in massa flaggor för att sedan låta dem flyga runt huller om buller utan någon slags logik. Har föröskt att ta det lugnt idag, trots att listan på saker ringlar sig lång. Det är ju som tur är bara veckans första dag och om jag lyckas att lägga mig relativt tidigt så kommer jag nog klara mig denna vecka också.

Studenten närmar sig med stormsteg, på fredag är det sista dagen för att betala in pengar till balen. Och på fredag fyller jag 19. Och på fredag är det maskerad. Och på fredag....
Det är knepigt med tiden, i det hela känns det som att den bara flyger iväg men så kommer vissa ögonblick som känns som evigheter. Men just i detta ögonblick går tiden ganska lagom framåt faktiskt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards