Direktlänk till inlägg 16 april 2009

För er som inte hann!

Av Sofia - 16 april 2009 12:02

Tog mig en titt på studera.nu nyss för att se så min anmälan fortfarande är kvar. Då såg jag att de har förlängt tiden till 21.00 idag. Så till er som inte hann/inte kunde osv så har ni hela dan på er! ^^
Kom ihåg förra året, dagen innan när såklart jag skulle skicka in min anmälan, var det kaos på sidan och jag gick upp tidigt, typ 3,4 på morgonen för att få iväg skiten. Då förlängde de också för att det hade varit så kaotiskt. Som tur var skickade jag iväg min anmälan i tid den här gången. Hörde nånstans att det var rekordmånga som hade sökt i år, inte så konstigt att det blir knas då! Känner mig pirrig när jag tänker på att jag ska börja på Universitetet, på riktigt. Dessutom flytta hemifrån, spännande!

Nu ska jag kasta i mig lite mat, sen kanske det blir en cykeltur. Gav mig iväg på cykeln igår, blev en sväng ner till havet. Det var riktigt härligt att känna vinden i mitt hår, men kanske inte lika roligt att cykla upp för alla backarna på vägen hem, men jag klarade det. När jag kom ner till havet möttes jag av den välbekanta havssaltdoften, underbart! Satt mig en stund och bara lyssnade och njöt av havets kluckande. Väldigt rogivande!

 
 
Malin

Malin

16 april 2009 18:29

Tack! =)
Grattis i efterskott! =)

http://malinenglund.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 28 maj 2009 17:18

Till förruttnelsen av Erik Johan StagneliusFörruttnelse, hasta, o älskade brud,    att bädda vårt ensliga läger!Förskjuten av världen, förskjuten av Gud,    blott dig till förhoppning jag äger.Fort, smycka vår kammar -- på svartklädda bårenden suckan...

Av Sofia - 25 maj 2009 23:12

Tänkte börja lägga upp dikter här på bloggen som jag tycker om. Vi börjar med en klassiker: Barfotabarn av Nils Ferlin Du har tappat ditt ord och din papperslapp, du barfotabarn i livet. Så sitter du åter på handlarns trapp och gråter så övergivet...

Av Sofia - 22 maj 2009 19:18

"man hör vatten som porlar när ens huvud står i brand.."

Av Sofia - 22 maj 2009 14:39

Idag håller jag på att rensa garderoben och tvättar, medan jag spelar favoritlistan på Spotify! Har än så länge rensat bort ca 1 ½ kasse. Ska se sen om mamma vill ha något, vad som kan tänkas kunna skänkas bort lr lämnas till loppis och vad som är så...

Av Sofia - 20 maj 2009 23:07

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards