Alla inlägg den 3 april 2009

Av Sofia - 3 april 2009 18:17

Hej igen! Det blev två bockar på shoppinglistan iaf =) Köpte 2 bh:ar på Change och en jacka på Kappahl. Känner mig riktigt nöjd faktiskt. När jag kom hem hade mina kursböcker kommit, så där försvann lite till pengar. Dessutom fick jag min deklaration, jag ska betala 686 kr *suck* men misstänkte att jag skulle få betala.

Planererna för ikväll är: pizza och mys. Hoppas det blir fint väder imorgon, funderar på att ta en långpromenad. Idag är det inte alls vårväder, utan riktigt ruggigt i luften.

Ha en fin fredag!

Av Sofia - 3 april 2009 09:49

God morgon kära läsare!
Idag drabbades jag av ett väldigt shoppingsug, därför satt jag mig ner och skrev upp vad jag behöver införskaffa i klädväg. Det blev en inte allt för lång lista, men den innehöll ju inte "linne", "sjal" eller annat som går så lätt att hitta. Här är listan:

Skor
Vår/sommarjacka
Bh
Jeans

Inte de billigaste plaggen heller. Hur som helst blir det kanske en tripp till stan idag, för att försöka införskaffa iaf något på listan (och försöka undvika allt det andra som lockar).

Livet går framåt annars. Jag hade min muntliga tenta i retoriken igår. Det gick bra, rätt kul faktiskt då den mynnade ut i nån slags feministisk debatt. Nu är retorikdelen över och skrivdelen har precis börjat. Den verkar lovande, första uppgiften är att skriva ett kåseri.

Nu ska jag äta frukost och försöka Carpe Diem.

Lev väl!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards