Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Sofia - 11 februari 2009 23:18

Snart är det dags för mig att krypa under täcket och försöka få lite sömn, men innan dess tänkte jag ge er något att läsa.

Igår var jag på Naturhistoriska museet. Kusin vitamin, mamma, mormor o morfar var med, sedan kom lite till släktingar. Det var en trevlig vistelse bland massa uppstoppade djur. Man skulle verkligen behöva en heldag för att arbeta sig igenom alla avdelningar. Bara fåglelavdelningen var en oändlig koridor av allt från gamar till kolbrier. Innan vi begav oss hemåt köpte jag en fin skål, gjord av pärlemor och några snygga vykort som jag tänkte rama in, nån gång.

Idag har jag strosat runt här hemma, övat på ett tal, från 1860-talet *woho* Mycket ord och utsmyckningar, så det gäller att artikulera!
Har varit allmänt uppspelt idag, känns som att jag har massa överskottsenergi. Gick en promenad med mamma o pappa förut, kändes skönt att komma ut.
Imorgon bär det av till universitetet igen, nya tag!

Godnatt!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards