Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Sofia - 4 februari 2009 21:02

Nu är det dags att uppdatera vad som händer i mitt liv.
I måndags hade jag föreläsning och jag fick läsa upp dikten för "klassen". Det blev Gardell. Trots att jag var måttligt nervös klarade jag det bra.

Nu de senaste dagarna har jag suttit och filat på en beskrivning av Winnerbäck. Det känns som att jag snart är färdig med den, dock lite problem med att beskriva hans röst. Underbar röst, men ja behöver lite mer utförligt där tror jag. Hur som helst, det blir nog bra tillslut. Ska läsa den imrogon, men antagligen bara i smågruppen och inte inför alla.

Annars har det snöat här idag, wii!! Och det bästa är att det ligger kvar. Får se om det är "snökaos" imorgon, så att pendeln strular. Förhoppningsvis kommer jag komma i tid till universitetet.

Igår var jag och U på ikea, alltid kul att strosa runt där. Köpte en väggklocka. Fick också syn på en sängstome som var snygg, lite rea på den så på fredag blir det att vi åker dit och köper den! =) *vinkar hejdå till pengarna* ^^

Nu ska jag slipa på det där med lasses röst, sen blir det att öva lite på att läsa upp det. Wish me luck!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards