Alla inlägg den 13 februari 2009

Av Sofia - 13 februari 2009 16:48

Det är ju fredag den trettonde idag. Det verkar vara ett poppis ämne att blogga om idag, och man vill ju inte vara sämre än alla andra, så tänkte att jag skulle nämna det. Jag har inte varit med om något oturssamt idag, än så länge.
Kanske har du något intressant att berätta som hänt dig eller någon du känner på just otursdagen?

Av Sofia - 13 februari 2009 15:50

Idag var jag uppe ganska tidigt, för att vara mig. Det har varit en bra dag hittills. På förmiddagen pluggade jag lite. Till lunch blev det creps o majskolv. Sen åkte jag o U in till stan, köpte två linnen på H&M och beställde klipptid. Ska bli kul att se hur det blir med håret den här gången. Håller ju på att försöka få det tillbaka till min naturliga hårfärg, eller iaf lite närmare. Gör det succesivt ljusare. Jag trivs bra i den färgen jag har nu, men det skulle vara så härligt att slippa hålla på o färga o ha sig. Vi får se hur det blir, som sagt.

Gott folk, ha en fröjdefull fredag!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards