Alla inlägg den 31 januari 2009

Av Sofia - 31 januari 2009 16:16

Idag har jag, mamma och U gått en långpromenad. Det var skönt att komma ut, blev sammanlagt nästan en mil. Härligt!

Jag sitter här och funderar på vad jag ska välja för text som jag ska läsa upp på måndag. Den första som jag kom att tänka på är en dikt av Jonas Gardell. Den har jag läst upp förut, så jag vet ungefär hur ja skulle vilja läsa den, med betoning, röstläge och sådant. Dock kanske det skulle vara kul att testa på något nytt...Som läraren sa, ägna inte massa tid på att välja text. Men visst blir det så ändå. Kanske ska jag ta den då, i med att jag kom att tänka på den först...jag har ju den som en gardering iaf, om jag inte skulle hitta något annat. Du kanske har något förslag?

Ikväll blir det slappkväll med U. Kanske blir det en titt på körslget, men tror inte U är så förtjust i det *hehe* Vi har ju köpt en del filmer det senaste, kanske ska ta en titt på nån av dem...vi får se.

Nu avslutar jag för denna gång.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards