Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Sofia - 27 januari 2009 22:48

I kväll har jag lyssnat på ett föredrag av Alexander Bard, ni vet han med shorts och massa hår i ansiktet. Det var i den lilla mysiga lokalen, tillhörande LUF (liberala ungdomsförbundet) som detta föredrag hölls. Nu kanske ni tänker, jaså hon är liberalist. Men icke, detta föredrag gick jag endast på för att vi har fått i uppgift att analysera ett framförande. Och då föll lotten just på detta föredrag då en i min grupp är medlem i LUF. Bard, en orginell person som ska tala om "Politik i internetåldern", det kan väl inte var så pjåkigt?

Det var det inte heller, dock pratade han om mer än bara just det ämnet. Men jag blev inte uttråkad. Han är en skicklig talare. Jag ska inte skriva ner någon grundlig analys här, men han var bra på att behålla min uppmärksamhet, vilket ju är bra för ett föredrag som slutligen blev nästan 2 timmar.

Hur som haver, det var kul att se honom som politiker och filosof, inte bara som en studsboll i shorts vid en keyboard.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards