Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Sofia - 5 juni 2007 22:48

Idag har jag badat i havet med mamma, gått borfota på asfalten och gräset, kännt stråna mellan tårna. Smutsiga fötter. Lycka.
Och vår vinbärsbuske har blivit invaderat av nyckelpigor.

Just nu spelas Laleh, skivan har legat orörd i bokhyllan ett tag men nu snurrar den för fulla muggar igen, hehe. Därför måste jag flika in med ett litet utdrag från en av låtarna: "We´re the trees still green in november" Fina ord.


Det var svårt att skriva något idag, tycker att det första stycket sammanfattar mina känslor om dagen. Det känns verkligen att sommaren är på ingång, eller den har väl egentligen kommit, men än är det två saker kvar i skolan innan jag kan njuta fullt ut av sommaren. 

Förresten, appropå överskriften (tagen från låten), kan man vara barfota om man har strumpor och/eller skor på sig? Kanske bildligt talat i så fall.
Det får avsluta detta inlägg, vet ej vad jag ska skriva mer.
Återkommer när tankarna snurrar runt i bollen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards