Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Sofia - 2 juni 2007 00:31

Nu har den första sommarmånaden kommit, även om vädret har lite svårt att bestämma sig. Efter dagens vistelse i skola begav jag mig till banken för att sätta in mitt studiebidrag, som jag fick själv för första gången. Efter det blev det en tur till kungsmässan för att spendera en del av pengarna. Köpte ett linne på indiska, mycket bra pris (förhoppningsvis inte nån billig skit).
Därefter blev det fika. Min fikapolare konstaterade att det var första och sista gången hon drack en espresso. Som tröst fick hon smaka på min latte, som var betydligt godare. På Gina Tricot fick jag syn på en svartvit rutig klänning som jag köpte. Tyvärr märkte jag inte förrän jag kom hem att det var en reva i tylltyget. Får åka in och byta den imorgon, förhoppningsvis finns det någon kvar i samma storlek.


Efter hemfärden har det varit mycket lugnt. Framåt kvällstimmarna fick jag tråkigt och började "spöka ut mig" som pappa brukar säga. Idag blev det nåt i stil med en änka. Lånade farmors vackra solfjäder som vi köpte till henne på Mollarca. Kan lägga upp en bild sen så får ni se =) Klippte ihop ett "collage" i ps.

Imrogon är det släktkalas på landet, kan bli kul om vädret är fint.
Vem vet, kanske jag tar ett dopp i havet med =)

Tjingeling


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards