Direktlänk till inlägg 4 mars 2009

Ineffektiv..

Av Sofia - 4 mars 2009 13:29

Då var näst intill ännu ett tal producerat. Den här gången har jag skrivit ett försvarstal för Agda, 75 som slagit Fredrik, 15 i huvudet med sin handväska. Dock ska tilläggas att Fredrik kallade Agda för kärringjävel innan dess, så ja ni kan ju tänka er hur talet är uppbyggt.

Känner mig inte så värst flitig, skriver lite, tänker, skriver lite, tittar lite på facebook, äter en bit mat, strosar runt osv. Effektiveten är inte på högsta nivå om man säger så. Har nästan skrivit klart som sagt, men det är vissa formuleringar som gör mig galen. Finns det något som heter försvarsmarkering?Om inte, vad ska jag skriva då..and so on...Dock känner jag mig inte stressad, vet att jag kommer bli klar tills imorgon i alla fall.

Ska nog ta mig en välbehövd promenad då regnet verkar hålla sig borta idag. Alltid skönt med frisk luft! Sen får jag koncentrera mig på finputsningen av talet! 

 
 
Ingen bild

U

6 mars 2009 11:41

Ett farligt ord, ineffektiv..

 
Erica ~Bf 31 juli 2009~

Erica ~Bf 31 juli 2009~

8 mars 2009 17:14

Jo visst händer det att man blir gravid trots skydd, men den risken är nästintill obefintlig om man sköter sitt skydd rätt. Hur som haver så ska man naturligtvis få göra abort om man, trots skydd har blivit gravid.

Det var inte direkt mognad jag menade med ålder. Men en 60 åring känner sig kanske för gammal och en 14 åring för ung, förstår du hur jag tänker?

http://blendshes.blogg.se

 
Ingen bild

P

16 mars 2009 19:02

Farligt farligt, men härligt härligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 28 maj 2009 17:18

Till förruttnelsen av Erik Johan StagneliusFörruttnelse, hasta, o älskade brud,    att bädda vårt ensliga läger!Förskjuten av världen, förskjuten av Gud,    blott dig till förhoppning jag äger.Fort, smycka vår kammar -- på svartklädda bårenden suckan...

Av Sofia - 25 maj 2009 23:12

Tänkte börja lägga upp dikter här på bloggen som jag tycker om. Vi börjar med en klassiker: Barfotabarn av Nils Ferlin Du har tappat ditt ord och din papperslapp, du barfotabarn i livet. Så sitter du åter på handlarns trapp och gråter så övergivet...

Av Sofia - 22 maj 2009 19:18

"man hör vatten som porlar när ens huvud står i brand.."

Av Sofia - 22 maj 2009 14:39

Idag håller jag på att rensa garderoben och tvättar, medan jag spelar favoritlistan på Spotify! Har än så länge rensat bort ca 1 ½ kasse. Ska se sen om mamma vill ha något, vad som kan tänkas kunna skänkas bort lr lämnas till loppis och vad som är så...

Av Sofia - 20 maj 2009 23:07

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards